Podsumowanie maja

Maj jest zawsze uważany za jeden z najpiękniejszych miesięcy w roku. Mi minął bardzo szybko, nawet się nie obejrzałam a tu jutro czerwiec. Oj chyba praca za bardzo mnie pochłania.

Co do bloga to przeczytałam w tym miesiącu 11 książek, w tym już 10 pojawiło się w recenzjach.
W sumie przeczytałam  3996 stron
Co w przeliczeniu na dzień daje mi średnią około 129 stron dziennie, więc tragedii nie ma.
Z pewnością jednymi z moich ulubionych książek z tego okresu będą:
"Ugly Love" - Colleen Hoover
"Kochając Pana Danielsa" - Brittainy C.Cherry
"Rebeliant"  - Marie Lu
Pewnie zauważyliście, że większość ocen jakie przyznaję są wysokie, spowodowane jest to tym, że jak już jakaś książka mi się nie spodoba to ją nie kończę
Biorę udział również w dwóch wyzwaniach.
Czytam Young Adult, gdzie mam przeczytanych 4
Czytam ile Chcę  -liczba 5


Jakie mam plany na czerwiec?
Oczywiście dużo czytać.
Sięgać więcej po fantastykę, bo ostatnio ją zaniedbuję.
Również chciałabym sięgnąć po coś z klasyki może "Duma i uprzedzenie" czy też "Anna Karelina" która marzy mi się od bardzo dawna.

A wam jak minął maj? Jak przygotowania do wakacji?

4 komentarze :

  1. Wakacje pełną parą się zbliżają :) Mam wielką ochotę na leżenie na plaży i czytanie książek :P Mam nadzieję, że czerwiec będzie dla Ciebie jeszcze lepszy :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, a ja jakoś nie potrafię odłożyć książki, która mi się nie podoba. Choć mam taką jedną, która mnie wykańcza i mam wrażenie, że tym razem nie dociągnę do końca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój maj zaczął się chorobami, zakończył się podrozniczo i fotograficznie:). W sumie było fajnie chociaż w książkach specjalnych uniesień nie znalazłam niestety. Za to czerwiec zapowiada się ciekawiej. A "Dumę i uprzedzenie" polecam. Zaskoczyło mnie to jak dobrze się ją czyta. Udanego czytelniczo i nie tylko czerwca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ważne jak się coś zaczyna ważne jak kończy... poszperam w biblitece może znajdę tak ta książke

      Usuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators