Stosiki, czyli z kwietnia począkiem ruszamy



 1. Steve Feasey - "Wilkołak. Dlaczego ja?"
 2. Kim Harrison - "Każda magia jest dobra"
Obie książki trafiły do mnie z wyprzedaży...Z drugą trochę się oszukałam, bo byłam przekonana, że to jest jedno tomowa historia, lub choć pierwsza jej część. Zresztą pani sprzedawczyni też się upierała, że to nie jest seria. Trafiłam na 3 tom i teraz poszukuje dwóch pierwszych.
 3. Dorota Gąsiorowska  - "Obietnica Łucji"
 4. Barbara Freethy - "Wszystko czego pragnęła"


Seria "Więzień Labiryntu" jest moją jedną z ulubionych. Pierwsze dwie od góry mam już za sobą, zresztą recenzje mogliście już zobaczyć na blogu. Z trzecią miałam problem, gdyż co trafiałam do księgarni to jakoś nie mogłam ją zastać. I gdzie ją znalazłam? W bibliotece.
James Dashner - "Więzień labiryntu"
James Dashner - "Próby ognia"
James Dashner - "Lęk na śmierć"

Z pewnością to nie są jedyne książki, które przeczytam w kwietniu, ale te trafiły na moje pułki w ostatnich dniach.Czytaliście coś? Co polecacie? Co odradzacie? A co chcielibyście przeczytać?

5 komentarzy :

  1. Ja mam Więźnia labiryntu na półce, ale jeszcze nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych książek najbardziej ciekawa jestem "obietnicy Łucji" oraz "Więźnia labiryntu" ;)

    Pozdrawiam,
    Daria z KrainaKsiazkaZwana

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators