Stosik

W ostatnim czasie na moje półki w końcu regularnie zaczęły wpływać książki. Aż stwierdziłam, że przydałoby mi się nowe miejsce na nie.
Pierwszy stosik zakupiony [ nie pełny, gdyż siostra się dobra i pożyczyła dwie książki zanim zrobiłam zdjęcie].
Od góry.
Stephen King - "Historia Lisey" Jakoś dawno nie czytałam żądnej straszącej książki. 
Brittainy C.Cherry - "Art & Soul" Na zakup skusiła mnie okładka. Moje wrażenia o niej mogliście przeczytać w poprzednim poście.
Cassandra Clare - "Pani Noc" Podobała mi się poprzednie książki autorki, więc ta również musiała do mnie zawiatać.
Waris Dirie - "Czarna kobieta, biały kraj"  Strasznie podobał mi się film "Kwiat pustyni" jak i książka, więc kiedy ujrzałam kolejną pozycje autorki o swoim życiu byłam ciekawa co tam zastane. 


Drugi stosik, czyli biblioteka.
Michalina Kłosińska- Moeda - "Kota lubi, szanuje" Kiedyś miałam ogromną chęć na tą książkę, ale jakoś nie mogła trafić w moje ręce. Po za tym tytuł mi się podoba. Zawsze byłam kociarą.
C.J. Daugherty - "Niezłomni" Czytałam jakiś czas temu, w sumie dawno, wcześniejsze tomy i mi się podobały. Tylko tu problem, że to było dawno, więc ciężko będzie mi się za nią wziąć.
Eillen Goudge  - "Zastępcza Żona"

Czytaliście coś? Coś chcielibyście przeczytać? Co polecacie?

Ps. Myślę o zrobieniu konkursu z okazji 100 recenzji na blogu. Są chętni?

5 komentarzy :

  1. Art & Soul! Aaaaaaaaa to moje must have, nie chcesz się czasem jej pozbyć. :D Ja z chęcią przyjmę <3 A co do konkursu, czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz nie jestem osobą, która czyta po kilka razy książkę tą samą, więc zawsze można się dogadać:)

      Usuń
  2. Z wielką chęcią przeczytałabym "Zastępczą żonę", a także książkę Kinga,bo jestem jego wielką fanką i to jedna z niewielu pozycji,których jeszcze nie czytałam :) Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ja lubię zdjęcia stosików! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę przeczytać powieść Kinga :)

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators