[89] "Art & Soul" Brittainy C.Cherry

Autor: Brittainy C.Cherry
Tytuł: "Art & Soul"
Data wydania: 2016
Liczba stron: 392
W szkole średniej byłam młodą, niepozorną artystką.
Nie zauważano mnie. Pomijano. Olewano.
Teraz jestem Arią Watson... „Tą” dziewczyną.
Jedna zła decyzja i zostałam zauważona – przypięto mi etykietkę puszczalskiej. Zostałam zdzirą.
Śmieciem.
I już nigdy nie będę niewidzialna.
Szczególnie dla Leviego Myersa. Był dziwnym chłopakiem o pięknej duszy, który zaakceptował i zrozumiał ukrytą w moim wnętrzu zbolałą dziewczynę.
Nie planowałam się zakochać. Jednak czy mogłam oprzeć się jego obietnicom? Przebaczeniu? Przyszłości, o której już prawie przestałam marzyć?
Byliśmy rozbici. Poznaczeni bliznami. Byliśmy dziwni i piękni zarazem.
Byliśmy dwiema zagubionymi duszami, które trzymały się jedynej rzeczy mogącej je spoić.
Siebie nawzajem. [ z lubimyczytac.pl]
Do sięgnięcie po tą książkę skusiła mnie przede wszystkim okładka [ cudo, idealnie pasujące do treści], a do tego opinie innych czytelników. Zresztą często sięgam po ten gatunek książek. Bardzo szybko się zdecydowałam na nią w księgarni, więc może mój chłopak przychylniej będzie ze mną chodził na tego typu zakupy.


 Aria zawsze była cichą i niezauważalną osobą w szkole. Miała tylko jednego, jednak prawdziwego przyjaciela Simona, z którym o wszystkim mogła porozmawiać. Jednak w wakacje przez jedno wydarzenie zmieniło się wszystko. Teraz każdy doskonale wiedział kto to jest Aria, a raczej ta puszczalska jak ją nazywano. Dziewczyna zaufała nie temu mężczyźnie co powinna. Teraz jest w ciąży, a chłopak, w którym była zakochana okazuje się nie wart jej uczuć. Czy będzie samotnie wychowującą matką? 
Pewnego dnia w okolicy pojawia się Levie. Przystojny chłopak z południa za którym zaczęły szaleć wszystkie dziewczyny w nowej szkole. Jednak jego nie interesowała popularność. Chciał poznać ją, dziewczynę która rzadko się uśmiechała, a miała w sobie to coś co go interesowało. Wolał żyć w swoim świecie. Jego życie wcale nie było takie łatwe i kolorowe.
 Ją interesował rysunek, jego muzyka. Pod wpływem programu szkolnego "Art & Soul" poznali się i zbliżyli. 

"Art & Soul" to słodko gorzka książka o przyśpieszonym dojrzewaniu, o braniu odpowiedzialności za swoje czyny, radzeniu sobie w trudnych życiowych sytuacjach i podejmowaniu decyzji, których konsekwencje będą się za nami ciągnęły już zawsze.  Nikt nie jest idealny, każdy w swoim życiu popełnia błędy, ważne jest jednak aby brać za nie odpowiedzialność. Autorka stworzyła piękną historię o nastolatkach, którzy nie mają kolorowego życia. 

Chciałabym wspomnieć, że książka trochę przypomina mi serial który kiedyś był wyemitowany w MTV, a mianowicie "Tajemnica Amy", ale to tak tylko trochę. 
Książkę naprawdę warto przeczytać. Ma w sobie coś ujmującego choć zakończenie, no nie wiem, tak jakoś nie do końca takie chciałabym, bo przecież wszystkich zadowolić się nie da. 
Moja ocena
8/10
Przeczytana w ramach wyzwania Czytam Young Adult

6 komentarzy :

  1. Lubiłam pierwsze sezony tego serialu, więc właściwie cieszę się, że książka trochę go przypomina, ale nawet bez Twojej zachęty na pewno ją przeczytam. Wiedziałam to od dnia, w którym ujrzałam tę okładkę i zachwyciła mnie tak, jak Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w niej jest. Ktoś się spisał:)

      Usuń
  2. Nie wiem o jakim serialu piszesz - nie oglądam seriali, więc nie mogę sobie skojarzyć :) ale książką jestem zainteresowana

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie, więc może się skuszę. Okładka faktycznie ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie TAK dla książki, mam nadzieję, że za niedługo ją przeczytam <3

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;]
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomimo Twojej uwagi co do zakończenia, mam ogromną ochotę na tę książkę. Kiedy tylko pojawiła się w zapowiedziach, umieściłam ją na mojej liście "must have".

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators