[86] "Wilkołak. Dlaczego ja?" - Steve Feasey

Autor: Steve Feasey
Tytuł: "Wilkołak.Dlaczego ja?"
Seria: Wilkołak tom 1
Data wydania:2010
Liczba stron: 296
Życie Treya wywraca się do góry nogami, gdy pewnego dnia dom dziecka odwiedza tajemniczy nieznajomy. Lucien Charron podaje się za wuja chłopaka i chce się nim zaopiekować. Twierdzi też, że Trey ma niezwykłą moc, która domaga się uwolnienia… 

Treyowi przyjdzie walczyć z siłami Otchłani, których istnienia do tej pory nie podejrzewał: z wampirami, demonami i dżinami. Jego sprzymierzeńcem będzie piękna i fascynująca córka Luciena, Alexa. Jedno jest pewne – Trey Laporte już nigdy nie będzie zwykłym chłopakiem. [ z lubimyczytac.pl]



Kupiłam tą książkę pod wpływem impulsu. Dawno nie czytałam tego typu młodzieżówek, więc czemu by po nią nie sięgnąć.
Trey jest młodym chłopakiem mieszkającym w domu dziecka. Jego rodzice zginęli w wypadku samochodowym i teraz nie ma nikogo bliskiego. Pewnego dnia budzi się w swoim pokoju, a wokół niego panuje wielki bałagan i chaos. Tak jakby ktoś wywrócił to pomieszczenie do góry nogami. Tego też samego dnia w placówce pojawia się niejaki Lucien twierdząc, że jest wujem chłopaka. Trey to właśnie od niego dowiaduje się, że w tej kwestii musiał skłamać, aby móc z nim porozmawiać, a także, że młodzieniec jest wilkołakiem, ostatnim wilkołakiem czystej krwi. Chłopak musi zmierzyć się potworami Otchłani, dowie się, że nie tylko wilkołaki i wampiry potrafią chodzić po świecie. A brat Luciena będzie pragnął jego śmierci. 

Co ja mam powiedzieć wam na temat tej książki. Nie urzekła mnie, wszystko gdzieś już było, w mniejszym bądź większym stopniu. Akcji jak na mój gust przy mało Wszystko było takie jakieś nijakie. Zdecydowanie lektury tej książki tej nie zapamiętam na dłużej. Przeczytane, odłożone i ok. Trey to chłopak zapatrzony w sobie, "oj taki ja biedny, ale zobaczycie teraz wszystkich was powale". Zresztą okładka zdecydowanie pasuję mi do tej książki, normalnie chłopak na niej to idealny Trey. Jednak jeśli mam ją oceniać to zupełnie mi się ona nie podoba. 
Znalazłam dwa plusy dla tej książki. Pierwszy, który można po części uznać za minus w innych pozycjach jest fakt, że ta lektura nie należy do obszernych, nie ma nawet trzystu stron, a przy tym napisana jest takim prostym językiem, że szybko prześlizgujesz się po stronach. Drugi to jest fakt, że na samym końcu książki mamy opisy poszczególnych ras tzn, wilkołaki, wampiry itp. Możemy dowiedzieć czym się charakteryzują, czym można je zabić. Fajne dla osób, które dopiero zaczynają swoją historię z takimi stworami. 

Średnio mogę polecić wam tą serię, owszem są osoby które uwielbiają takie klimaty. Więc to pozycja dla tych którzy lubią bardzo niewymagające paranormal romance, ale zdecydowanie nie oczekujcie od tej książki burzy z piorunami. Ja jestem niemal pewna, że nie sięgnę po kontynuację tej historii, bo myślę, że zdecydowanie przeżyje nie wiedząc co dalej dzieję się u Treya

Moja ocena 
6/10

1 komentarz :

  1. Okładka jest paskudna, a skoro treść również nie wprowadza niczego nowego do literatury to spasuję.

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators