[78] "Układ" - Elle Kennedy

Tytuł: "Układ"
Autor: Elle Kennedy
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 464
Cykl: Off-Campus
Ona ma właśnie pójść na pewien układ z niegrzecznym studentem…

Hannah Wells w końcu znalazła chłopaka, który rozbudził jej namiętność. Wydaje się, że ta dziewczyna jest pewna siebie w każdym aspekcie życia… ale jeśli chodzi o seks i uwodzenie okazuje się, że ciągnie za sobą dotkliwy bagaż doświadczeń. Żeby zwrócić uwagę swojego wybranka, będzie musiała porzucić kokon bezpieczeństwa i sprawić, by to on się nią zainteresował. By osiągnąć swój cel, gotowa jest pójść na pewien układ i w zamian za udzielenie korków nieznośnemu, wkurzającemu i zadufanemu w sobie kapitanowi drużyny hokejowej, idzie na fałszywa randkę…
On dla kariery sportowej ma zamiar przyjąć od pewnej dziewczyny niemoralną propozycję…
Garrett Graham od zawsze marzył o zawodowej karierze w hokeju, ale gdy średnia jego ocen gwałtownie spada, wszystko na co tak ciężko pracował do tej pory, staje pod znakiem zapytania. Decyduje się pomóc pewnej brunetce z ciętym językiem wzbudzić zazdrość w innym chłopaku, bo w zamian za to może zabezpieczyć swoją pozycję w drużynie. Ale jeden nieoczekiwany pocałunek rozpala żar dwojga ciał i Garrett szybko uświadamia sobie, że udawanie nie wchodzi w grę. Musi teraz przekonać Hannah, że mężczyzna o którym marzy, wygląda dokładnie tak jak on… [ z lubimyczytac.pl]


Coś już jest w tego typu książkach, że mnie wciągają na maksa i nie potrafię się od nich oderwać? Czemu? Przecież praktycznie za każdym razem wiadomo jak się zakończy, każda jest podobna do drugiej.
Jednak na swój sposób docierają do mnie, może dlatego że opowiadają historie ludzi w podobnym do mnie wieku.

Hannah jest młodą dziewczyną studiującą muzykę. Wydarzenia z przeszłości sprawią, że ma problem w pełni zbliżyć  się do płci przeciwnej. To właśnie w campusie spotyka chłopaka, który wydaje się dla niej idealny, tylko jak sprawić aby on ją zauważył?
Garret od dziecka wiedział co będzie robił, a mianowicie grał w hokeja. To właśnie sport jest dla niego najważniejszy, a na związki w których trzeba się zaangażować nie ma czasu. Kiedy okazuję się, że przez słabą ocenę jednego z przedmiotów obniża średnią do tego stopnia, że jego gra w szkolnej drużynie staje pod znakiem zapytania, poszukuje korepetytora. 
Oboje postanawiają pomóc sobie nawzajem. Ona pomoże poprawić mu stopień, a on zdobyć wymarzonego chłopaka. Jednak czy wszystko pójdzie zgodnie z ich planem kiedy lepiej się poznają. 

"Układ" to lekka książka o miłości młodych ludzi i ich problemach. Czytając książkę nie odczułam w żadnym stopniu, że ma ona ponad 400 stron, przeleciałam przez nią jak torpeda. Odnajdziemy w niej zarówno smutek jak i cierpienie, czyli w sumie powiedzie, że to przecież norma w tym gatunku. Jednak jest coś w niej wyjątkowego co sprawia, że wyczekiwałam momentu kiedy coś zacznie iskrzyć, kiedy zrozumieją co się dzieję między nimi. Z pewnością zapamiętam tą historię na długo. 
Oczywiście nie zabrakło wątku erotycznego, jak na mój gust dość dobrze opisane, ze smakiem. 
Bohaterowie są barwni, z pewnością każdy jakiegoś sobie upatrzy i powie oo ten mi przypadł do gustu. Już sobie wyszukałam, że autorka napisała również historie dwóch innych osób z tej książki. Na jedną czekam w szczególności.Szukacie książki do zrelaksowania się?
Polecam "Układ"

Moja ocena 
8/10

5 komentarzy :

  1. Mam dokładnie tak, jak Ty. Wiem jak książka się skończy lub po prostu jest to mało ambitna młodzieżówka, a ja nie mogę się od niej oderwać... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero dzisiaj do mnie dotarła i już nie mogę doczekać się przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię czasem przeczytać książkę tego typu, więc będę ją miała na uwadze gdy najdzie mnie ochota :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podobała ta książka, jest lekka i przyjemna w odbiorze. Nawet nie wiedziałam kiedy, a dotarłam do ostatniej strony. Kolejna część moim zdaniem jest lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Układ jest jedną z moich najukochańszych książek i też nie mogę się doczekać, czy tom o Loganie będzie równie wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators