Moje plany - Luty

 Oto książki z którymi zamierzam się zapoznać w najbliższych dnia.
1 Marc Levy - "Ona  & On"
Tą książkę sprawiłam sobie na walentynki, traw chciał, że jakoś rzucił mi się w oczy tytuł w jakimś czasopiśmie, a po południu zobaczyłam książkę w sklepie. Może to przeznaczenie?
2. Joanna Jurgała- Jureczka - "Tajemnice Prowincji"
3. Ryszard Botwina -"Małe wieczności"
Obie pochodzą z biblioteki. W pierwszej spodobała mi się okładka, taka o prosta, druga ma trochę mroczną okładkę, ale w niej natomiast zachęcił mnie opis. Stwierdziłam, że w sumie dawno takiej tematyki nie ruszałam.
Hmm. Tą książkę też mam w planach, bo przecież to głównie dzięki tej sadze zaczęła się moja przygoda z książką. Jednak mam trochę mieszane uczucia co do niej..
Czytaliście coś? A może zamierzacie?

3 komentarze :

  1. Na mnie Zmierzch podziałał podobnie, dlatego jestem bardzo ciekawa tej lektury

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo chciałabym przeczytać ,,Ona i on" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem w trakcie i powiem ci, że jak na razie jestem na TAK

      Usuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators