LBA

Zostałam nominowana do LBA przez Zastępczyni Upadłych Aniołów z bloga http://czy-to-koniec-maleca.blogspot.com/ Wysłała mi nominację na mój drugi blog, ale stwierdziłam, że odpowiem na pytania tutaj.

1. Ulubiony film?
Myślałam i myślałam co napisać, bo dużo filmów lubię. Wybieram Szkołę uczuć, bo mogę to oglądać dziesiątki razy, a za każdym i tak odczuwam te same emocje co za pierwszym.

2. Ulubiony bohater i dlaczego?
Szczerze powiedziawszy nie mam jakiegoś ulubionego, nigdy w ten sposób nie myślałam. W każdym filmie czy książce miałam jakiegoś który mi się podobał najbardziej, ale żeby spośród nich wybrać tego naj to nie dam rady się zdecydować.

3. Jaki cytat został w twojej pamięci?
"Kiedy się kogoś kocha, to nigdy nie jest skończone (...) Żyje się dalej, bo tak trzeba, ale nosi się tę osobę w sercu." Elizabeth Chandler – Pocałunek Anioła

4.Przy której piosence chcę ci się płakać?
Dżem - "Do kołyski"

5. Ulubione mistyczne zwierze?
hmm. Pegaz chyba

6. Gdzie chcesz spotkać swoją prawdziwą miłość? (rozpisz się)
Ja swoją miłość już spotkałam.. w mojej pracy. Pierwsze spojrzenie. Pierwszy uśmiech. Pierwsze zagadanie. Miłość od pierwszego wrażenia? Co to to nie, w takie rzeczy nie wierzę, ale no zwrócenie na siebie uwagi od razu było na pewno no i może lekkie zauroczenie. Dopiero po takich spotkaniach kilku.. albo nastu.. okazało się, że iskrzy i że się wyczekuje tych spotkań niby przypadkowych.
Rozpisywać się nie będę.

7. Co robisz w wolnym czasie?
Według mojej mamy to albo jestem w pracy, albo telefon, albo komputer, albo mnie nie ma. Wiec kiedy nie pracuję, czytam książki, piszę blogi (ten i z opowiadaniem), spotykam się ze znajomymi, utrzymuje z nimi oczywiście kontakt telefoniczny. Trochę rzadziej, pichcę w kuchni smakołyki, coś szyję, przynajmniej próbuję, oglądam filmy.

8. Kogo (z książki) byś ożywiła?
Harry Potter, a niech wszystko zaczaruje.

9. Miałaś kaca książkowego?
A czym to się objawia?

10. Kiedy człowiek jest w pełni szczęśliwy?
Kiedy ma obok siebie właściwe osoby.

11. Na co nie możesz patrzeć?
Cóż za złowrogie pytanie. Jak na coś nie mogę patrzeć to na to nie patrzę.
A tak po za tym to nie wiem, ciężko mi patrzeć na cierpiące dzieci.

Nominować nie nominuję nikogo...
Jeżeli macie do mnie jakieś pytania, chcecie się dowiedzieć czegoś to pytamy, pytamy. Podobno kto pyta nie błądzi więc pytaj i ty.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators