Słów kilka, informacji kilka, książek kilka.

Jak nie trudno zauważyć w ostatnim czasie mam bardzo mało czasu na pisanie o książkach, ale to w cale nie oznacza, że ich nie czytam, bo tak nie jest.
Może na początek zaproszę was na mój drugi blog, gdzie zaczęłam pisać opowiadanie obyczajowe/romans. nie-daj-mi-odejsc.blogspot.com
Na dzień dzisiejszy w tym roku mam przeczytane 39 książek niby nie dużo, ale zawsze coś. Co czytam? Głównie lekkie obyczajówki, New Adult i fantastyka.
Co mogę polecić z tego co przeczytałam?

"Następczyni"


"Zac & Mia" - A.J. Betts
Coś w stylu "Gwiazd naszych wina", czyli pierwsze co przychodzi nam do głowy to choroba, poważna, a w zasadzie rak. Zawsze podczas czytania tego typu książek się wzruszam. Nie wyobrażam sobie, żeby moja ukochana osoba nagle zachorowała, a ja musiałabym patrzeć na to jak ulatuję z niej życiu. Życie po prostu nie jest sprawiedliwe.

"Jedno małe kłamstwo"




Serie:
"Mroczne umysły" Alexandra Bracken - jest to fantastyka. Opowiada o młodzieży i dzieciach dotkniętych chorobą, bo chyba tak mogę to nazwać, która daję im nadludzkie umiejętności. Niby wszyscy powinni być z tego faktu szczęśliwi, jednak tak nie jest, szczególnie dorosłym ten fakt się nie podoba.
O "Trylogii czasu" pisałam w poprzednim poście więc zainteresowanych odsyłam właśnie tam.

2 komentarze :

  1. O, jednak jeszcze jesteś. Masz zamiar wrócić na bloga z recenzjami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powoli sie przymierzam

      Usuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators