Książki z cyklu Trylogia czasu

     Za tą serię zabrałam się pod wpływem obejrzenia ekranizacji pierwszej książki. Owszem już jakiś czas temu miałam zamiar ją przeczytać, ale chyba brakowało mi dodatkowej motywacji, a szkoda. W tej chwili jestem po 2 z 3 częściach, a dziś zabieram się za ostatnią
    "Trylogia Czasu jest tak wciągająca, że w zasadzie należałoby powiedzieć: «wsysa»; jest dowcipna, a zarazem totalnie romantyczna. Pewnego dnia szesnastoletnia Gwen odkrywa, że jest posiadaczką genu podróży w czasie – niespodziewanie przemieszcza się o sto lat wstecz. Okazuje się, że nie jest jedynym podróżnikiem - istnieje całe tajne bractwo, zajmujące się kontrolą dwunastu podróżników w czasie – Gwen jest ostatnim z nich. Szybko odkrywa, że jedenastym jest bardzo atrakcyjny dziewiętnastolatek: Gideon. Ale zakochiwanie się nie jest takie proste gdy się skacze tam i z powrotem w czasie i gdy trzeba wypełnić niebezpieczną misję w XVIII. wieku.:[ z lubimyczytac.pl]
     W pierwszej części poznajemy bohaterów, ich cechy charakteru i powiązania. Na szczęście nie wszystko jest jeszcze ujawnione, w tej książce zdecydowanie roi się się od tajemnic. Dla tych którzy chcą zabrać się za  tą serie polecam najpierw przeczytać, a dopiero później obejrzeć ekranizacje, a nie na odwrót. W filmie ujawnione są szczegóły, które poznamy dopiero w kolejnych częściach, więc po co sobie psuć radość czytania. Po za tym nie koniecznie trzymali się w filmie oryginału [książka podobała mi się bardziej].
Jak na tego typu trylogie, książki nie są obszerne, przynajmniej takie wrażenie odniosłam, bo czyta się je naprawdę szybko. Obie części przeczytałam jednego dnia.
 Jestem bardzo ciekawa zakończenia, niestety przez film mam już pewne wyobrażenie co może się jeszcze wydarzyć, choć z tego co już się dowiedziałam, ma powstać kolejna część filmu, który pewnie i tak obejrzę. Na jego korzyść wpływają dobrze dobrani aktorzy, którzy idealnie pasują mi do postaci z książek, mowa oczywiście o głównych bohaterach.
A wy czytaliście tą serię, jakie macie odczucia? Podobała się?
[trochę poplątany ten post]


2 komentarze :

  1. Przeczytałam całą trylogię i uważam ją za bardzo sympatyczną młodzieżówkę, która w odróżnieniu od innych książek kierowanych do grupy wiekowej jaką są nastolatki nie irytowała mnie i nie nudziła. Bywa śmiesznie, pociesznie, czasem trochę niebezpiecznie... W trzeciej części chwilami mroziło mi krew w żyłach. Godna polecenia na wolne popołudnia jako odstresowywacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze okazji przeczytać tych książek, ale widziałam w bibliotece. Chyba się zainteresuję nimi :)

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators