Seria Zaklęty Losu

W ostatnim czasie brakuję mi czasu na opisywanie i ocenianie każdej książki, którą uda mi się przeczytać. Na szczęście mam jeszcze czas żeby cokolwiek przeczytać. W tej notce, chcę w skrócie ocenić i polecić wam kilka pozycji, po które w ostatnim czasie sięgnęłam.

Seria Zakręty Losu (Zakręty losu, Braterstwo krwi, Historia Lukasa) Agnieszka Lingas-Loniewska
Muszę przyznać, że seria o braciach Borowskich niezmiernie przypadła mi do gustu. Cały czas coś się dzieje, czuję się ciekawość dotyczącą tego co wydarzy się na kolejnych stronach tej historii.. Łukasz i Krzysiek to idealnie dobrani bohaterowie. Zupełnie inni, uzupełniający się wzajemnie, . Jestem pewna, że każdy znajdzie wśród nich tego, którego będzie chciała śledzić jego losy. Są to postacie dynamiczne, zmieniające się z biegiem historii...Każdy z nich ma swoje priorytety, wady i zalety. Polecam tą książę przede wszystkim kobietą które lubią ciekawe historii, napisana lekkim językiem, dzięki czemu czyta się ją naprawdę szybko. A co najważniejsze wciąga..
Pierwszy tom [Zakręty losu] skupia się przede wszystkim na Krzyśku, na jego młodzieńczej, silnej miłości. Widzimy, że już jako młody chłopak wie co chcę zrobić ze swoim życiem i jak tradycje rodzinne są dla niego ważne.
Drugi tom [Braterstwo krwi] ukazuje nam, jak silne więzy łączą obu braci. Pomimo tego jak bardzo się różnią, a także fakt, że stoją po przeciwnych stronach prawa, to fakt, że są rodziną sprawia, że oboje pomagają sobie na wzajem.
Trzeci tom [ Historia Lukasa], który zarazem jest moim ulubionym, opowiada nam historie Lukasa. To właśnie w nim możemy poznać wiele tajemnic z życia bohatera. Dowiadujemy się czemu zboczył na złą stronę prawa, historię jego prawdziwej i destrukcyjnej w skutkach miłości. A także widzimy jak bardzo Łukasz się zmienił, że już nie jest tym samym Lukasem co wcześniej.
 Podsumowując seria godna polecenia. Zresztą co tu dużo mówić, twórczość autorki bardzo mi się podoba, jest to moja chyba ulubiona polska pisarka. Jak dotąd przeczytałam kilka jej pozycji i nie było takiej, która nie wywarła na mnie pozytywnego wrażenia. Ciekawe dialogi, barwni bohaterowie, a do tego interesująca fabuła. To właśnie to czego można się spodziewać.


8 komentarzy :

  1. Ze względu na to, że autorką jest Lingas-Łoniewska z chęcią bym przeczytała. Szkoda tylko, że okładki przypominają mi... "Modę na sukces", nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładki są jakie są, ale wnętrze świetne!
    Lukas przewija się też przez inne książki autorki,uwielbiam ten zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładki nie zachęcają, jak pisały poprzedniczki, takie trochę kiczowate, ale skoro treść jest dobra... ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę nie moje klimaty, ale nie wykluczone, że jej kiedyś nie przeczytam :)

    Masz ode mnie nominację do Liebster Award :)
    Więcej informacji znajdziesz tu : http://www.booksnifferr.blogspot.com/2014/11/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytam;)
    Fajny blog,pozdrawiam ;)
    razemzksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Także wydaje mi się, że to nie mój klimat, nie wiem czy kiedyś się zdecyduję, może jak sesja się skończy i licencjat "się napisze" :) :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog! cudownie piszesz!
    obserwuję i liczę na rewanż
    www.zakladkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja właśnie szukam jakiejś serii dla siebie. Możliwe, że wezmę ją pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators