[70] „Pułapka uczuć” - Colleen Hoover



Autor: Colleen Hoover
Tytuł: „Pułapka uczuć”
Data wydania: 2014
Wydawnictwo: W.A.B.

Layken skończyła niedawno osiemnaście lat. Zaledwie kilka miesięcy wcześniej niespodziewanie straciła ojca. Wraz z kochającą matką i młodszym bratem postanawiają zostawić za sobą przeszłość w Teksasie, by rozpocząć nowe życie w Michigan. Sprzedają dom, pakują rodzinne pamiątki i wyruszają na północ. Każde z nich z innymi obawami i planami na dalszą przyszłość. Zarówno Lake, jak i Kel nie chcą porzucać szkoły, przyjaciół, wspomnień związanych z ulubionymi miejscami. Boją się tego, co ich czeka prawie dwa tysiące kilometrów od domu. Prawdziwego domu. Julia też się martwi. Mimo to stara się dodać otuchy swoim dzieciom i wesprzeć ich w najtrudniejszych chwilach.
Po przyjeździe na miejsce okazuje się, że już pierwszy kontakt z sąsiedztwem z naprzeciwka zwiastuje poważne zmiany w rodzinnych relacjach. A to dopiero początek niezwykle emocjonalnej, momentami przezabawnej historii losów dwóch rodzin Cohen i Cooperów, w której nikt nie zdaje sobie sprawy, jak ich członkowie staną się sobie bliscy w obliczu śmiertelnej choroby i codziennych problemów.
[z lubimycztrac.pl]

Co skłoniło mnie do sięgnięcia po tą pozycję? Po pierwsze zdecydowanie gatunek książki, możecie być pewni, że w najbliższym czasie będę czytała właśnie takie coś. Po za tym sama fabuła mi się spodobała.
Layken jest młodą dziewczyną, chodzącą nadal do szkoły. Jej życie wywraca się do góry nogami kiedy niespodziewanie umiera jej ojciec, a ona wraz z matką i bratem przeprowadzają się w zupełnie nowe miejsce. To właśnie tam poznaje Willa swojego sąsiada, a jak się później okazuję również nauczyciela. Jednak niech to was nie zmyli, bo to nie jest historia o słodkiej miłości, która ma błahe problemy, z których wychodzą i wszyscy są szczęśliwi. Jest to książka o rodzinnych relacjach, o poświęceniu dla bliskiej osoby, a także o śmierci, bólu, rozczarowaniu. Niech wam będzie, o miłości też jest.
„Tak wiele mnie nauczyła. I nadal uczy mnie tak wiele. Nauczyła mnie kwestionować. I nigdy nie żałować…”
Autorkę książki pokochałam już wcześniej, podczas czytania jednej z jej książek.  Choć ta muszę stwierdzić, że nie przerasta tamtej to i tak stwierdzam, że podobała mi się. Napisana prostym, lekkim językiem, dzięki czemu czyta się ją bardzo szybko. Jest w niej również trochę poezji, co mi się bardzo podobało. Dialogi są naturalne, nie ma w nich jakiś sztucznych zwrotów, których normalnie się nie spotyka. Bohaterowie są różnorodni, ale też jest ich mała ilość. Wszystko praktycznie kręci się w okól dwóch rodzin. Jak na mój gust to mogłaby być ta pozycja nieco dłuższa.

Oczywiście polecam ta książkę wszystkim.
Moja ocena 8/10





12 komentarzy :

  1. cheap chanel outlet

    I every time emailed this website post page to all
    my contacts, since if like to read it then my contacts will too.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też pokochałam całym sercem ten gatunek i chłonę go niczym gąbka, dlatego powyższą książkę także koniecznie mam zamiar przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. W okresie letnim chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla mnie :)) Mogłabym przeczytać :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat niedługo zaczynają się wakacje, więc będę miała dużo czasu na czytanie. Jestem czyteknikiem fantasy, ale taką książką, która ma duszę (przynajmniej tak mi się wydaje) nie pogardzę. Pewnie nauczyłaby mnie nie jednego.
    Pozdrawiam :)

    wswieciewyobraznielfik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Po takiej okładce nie spodziewałam się uzyskać mądrej, pięknej książki o trudnych problemach, a to niespodzianka. Może kiedyś uda mi się ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I visit everyday some web sites and websites to read posts, except this webpage offers feature based content.


    Also visit my webpage; heroes of camelot gems hack (http://blog.vbcimail.org/)

    OdpowiedzUsuń
  8. I think that what you posted was very logical. But, what about this?
    what if you were to create a killer title? I am not suggesting
    your content isn't solid., but what if you added a post title to possibly grab a person's attention? I mean "[70] "Pu�apka uczu� - Colleen Hoover"
    is kinda vanilla. You should glance at Yahoo's front page and see how they create post headlines to grab viewers to click.
    You might add a video or a related picture or two to grab readers interested
    about everything've written. In my opinion, it could bring your website a little bit more interesting.


    mon blog :: bf4 gratuit key

    OdpowiedzUsuń
  9. It's a shame you don't have a donate button! I'd without a doubt donate
    to this outstanding blog! I gueess for now i'llsettle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to new updates and will share this site with
    my Facebook group. Chatt soon!

    My webpage ... dentist bucurestii noi

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello there! This is kind of off topic but I need some advice from
    an established blog. Is it very hard to set up your own blog?
    I'm not very techincal but I can figure things out
    pretty fast. I'm thinking about setting up my own but I'm not sure where
    to begin. Do you have any ideas or suggestions? With thanks

    Here is my web blog :: filtration systems for Koi pond

    OdpowiedzUsuń
  11. Naczytałam się tyle pochlebnych opinii o prozie Hoover, że w końcu muszę sięgnąć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators