Informacja

Chciałabym wszystkich przeprosić za to, że już dawno nic nie pojawiło się na tym blogu. Przeczuwałam, że w końcu tak może się stać. W ostatnim czasie zupełnie nie mam czasu na czytanie, a co dopiero na pisanie recenzji tych książek. Przez prace i inne obowiązki, mam ostatnio bardzo mało wolnego czasu, a wtedy po prostu wole się wyrwać z domu niż czytać. Wiem, że mówiłam, że czytam głównie wieczorami i nocami, ale obecnie wtedy zupełnie brakuję mi na to sił i zaraz zasypiam.
Nie mam pojęcia jaka będzie przyszłość tego bloga, czy zakończę go, czy po prostu zrobię sobie przerwę.
Jeszcze raz przepraszam i życzę wam, żebyście zawsze znajdowali czas na czytanie

4 komentarze :

  1. I'm not sure where you are getting your information, but good topic.

    I needs to spend some time learning much more or understanding more.
    Thanks for excellent information I was looking for this information for my mission.



    my weblog: vouchers for worldstores.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. W życiu każdego człowieka nadchodzi moment, gdy trzeba przewartościować priorytety ;) Blogosfera jest wymagająca i niezwykle czasochłonna, ale też wiele wybacza. Wrócisz, jak złapiesz odech ;) Trzymam kciuki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem Cię doskonale. Przez natłok obowiązków ja także mam obecnie dość wszystkiego, ale staram się, bo wiem, że nie potrafię odpuścić żadnej rzeczy z tych, które robię. Tobie także życzę wytrwałości :) Czasami przerwa pomaga, więc liczę na Twój powrót! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypoczywaj, a jak tylko będziesz mieć ochotę to wracaj :)

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators