Marzec 2014 - podsumowanie




Marzec był dla mnie miesiącem niezbyt udanym jak na moje odczucia. Nie udało mi się przeczytać żadnej książki, którą oceniłabym na 10, a 9 zdobyła jedynie jedna książka. Po za tym mam co raz mniej czasu na czytanie książek. Mam również obawy, że kwiecień może być jeszcze gorszy.
Niby udało mi się przeczytać 13 książek, jednak liczyłam na więcej.
1.      „Spalona żywcem” – Souad 8/10
2.      „Miłość alchemika” -  Avery Williams 6/10
3.      „Pomiędzy” - Tara Hudson  7/10
4.      „Dziedzictwo” - C.J. Daugherty 8/10
5.      „Na krawędzi nigdy” -  J.A. Redmerski  8/10
6.      „Facet z grobu obok” - Katarina Mazetti  6/10
7.      „Płótno” - Agata Kołakowska  7/10




8.      „Rywalki”  - Kiera Cass 8/10
9.      „Dotrę do Ciebie” - Ann Justine Reveur 6/10
10.  „Bezdomna” - Katarzyna Michalak 7/10
11.  „Dziewczyna w stalowym gorsecie” -  Kathryn Smith 7/10
12.  „Niezbędnik obserwatorów gwiazd” - Matthew Quick 9/10
13.  „Christine”  - Stephen King 7,5
Najbardziej podobała mi się: „Niezbędnik obserwatorów gwiazd” - Matthew Quick
Najgorsza książka przeczytana w tym miesiącu:   „Miłość alchemika” -  Avery Williams
Pozytywne zaskoczenie: „Spalona żywcem” – Souad
Liczba stron: 4656
Co daje średnio na dzień: 150
Obserwatorów 56 [stan ze stycznia 54]

W ramach wyzwań:
Czytamy Norę Roberts: 0
Czytamy fantastykę II: 3 książki
Polacy nie gęsi II: 2 książki
Klasyka horroru:1 książka
Fantastyczna dwunastka: 1 książka
Paranormal romance:2 książki
Book lovers: 3 ksiażek
Jasna strona mocy: 4656 stron
200 książek dookoła świata:  1 książke [realizacja ogólna wyzwania8/204]
Czytamy opasłe tomiska 5 książek

Plany na kwiecień:
1.      “Karuzela uczuć” - Jodi Picoult
2.      „Szukając Alaski” - John Green
3.      “Ja, Diablica” – Katarzyna Berenika Miszczuk
4.      „List w butelce” – Nicholas Sparks
5.      “Niezgodna” - Veronica Roth
6.      „Lśnienie” - Stephen King
7.      „Łatwopalni” - Agnieszka Lingas-Łoniewska
8.      „Japońska parasolka” - Rani Manicka
9.      „Ukojenie” - Maggie Stiefvater

9 komentarzy :

  1. Bardzo ładny wynik. Ja nie robię już podsumowań, ale u mnie coś ok 10 - niestety chorowałam i czytanie mi nie szło, cóż i wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat planów czytelniczych nie robię, jedynie egz. rec. mają pierwszeństwo. Tytuły z półki czytam akurat te które wpadną mi w dłonie ;)

    Gratuluję wyniku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Spalona..." tak średnio mi się podobała, choć przyznaję, że historia jest wstrząsająca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. Zaskoczyłaś mnie. Nie narzekaj, bo Twój wynik jest wręcz imponujący.
    Ja przeczytałam mniej, ale w tym dwa ebooki, więc jestem z siebie dumna. (Dawniej książka w takiej wersji nie była dla mnie książką, tylko męczarnią, ale przekonałam się na przykładzie "Skazańca", że to nie prawda.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I Ty narzekasz na wynik? Dużo bym dała, żeby tyle przeczytać książek w ciągu miesiąca...ale niestety... ten wieczny brak czasu na przyjemności :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, świetne wyniki, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators