Stosik 1/2014

Dawno stosików nie było, więc czas trochę to nadrobić.
Pierwszy pochodzi z ostatniej wizyty w bibliotece, którą ostatnio odwiedzam co półtorej tygodnia mniej więcej.



1.        „Sprzedane przez ojca „- Betty Mahmoody, Zana Muhsen  
2.       „Fatalne zauroczenie” - Kay Schubach
3.       „Baśniarz” - Antonia Michaelis [recenzja]
4.        „Sprzedane przez ojca „- Betty Mahmoody, Zana Muhsen  


Drugi stosik pochodzi z sumie z dwóch źródeł, czyli pożyczone od kogoś lub kupione przeze mnie.


1.        „Grecki honor” - Nora Roberts
2.       „Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet” - Stieg Larsson
3.       „List w butelce” - Nicholas Sparks
4.       „Łachmany i kości” - James R. Benn
5.       „Upadły Anioł” - Mari Jungstedt
6.       „Nicolas Eymerich, inkwizytor” - Valerio Evangelisti

Ten stosik to tak większości nie moja tematyka, więc się zejdzie zanim je przeczytam o ile w ogóle. Jednak każdej książce dam szanse.
Czytaliście coś? Co polecacie?

12 komentarzy :

  1. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Przyłączysz się?
    http://przestrzenie-tekstu.blogspot.com/2014/02/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Larssona, ale to chyba jest tak oczywiste, że nawet nie trzeba o tym mówić - facet wymiata, kryminalne perełki :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego wszystkiego czytałam jedynie "Baśniarza" : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Larsson jest świetny! Cały stosik ciekawie wygląda ;) Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaźny stosik! Życzę Ci miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. interesujące pozycje, nie wszystkie dla mnie, niestety ...przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnej z książek nie czytałam, jednak najbardziej ciekawi mnie pozycja Mari Jungstedt, której przyglądałam się już jakiś czas temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem, jak spodobała Ci się książka "Sprzedane przez ojca" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla siebie widzę tylko "Baśniarza", o którym marzę od kilku tygodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie czytałam :( Najbardziej jestem ciekawa ,,Baśniarza" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla siebie widzę tu tylko "Baśniarza", ale Tobie życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators