Podsumowanie Stycznia 2014


 Styczeń to miesiąc, w którym przeprosiłam się z biblioteką, więc większość książek pochodzi właśnie z tamtego źródła. Czytałam sporo, a do tej pory nie miałam nawet zakładki do książek [służyła mi za to kartka z zeszytu], ale to się zmieniło. 
Ta dam o to co sobie zrobiłam.
Następna będzie lepsza.


W tym miesiącu napisałam opinie do 16 książek
Najbardziej podobała mi się: ”Gwiazd naszych wina” - JohnGreen
Liczba stron: 5928 stron
Co daje średnio na dzień: ok 191stron




W ramach wyzwań:
Czytamy Norę Roberts: 1 książka
Czytamy fantastykę II:4 książki
Polacy nie gęsi II: 2 książki
Klasyka horroru:1 książka
Fantastyczna dwunastka: 1 książka
Paranormal romance:2 książki
Book lovers:5 ksiażek
Jasna strona mocy: 3404stron
200 książek dookoła świata: 2 ksiażki

Plany na najbliższy miesiąc
1.       „Posępna litość” - Robin LaFevers
2.       "Anioł Stróż" - Robert Zajkowski
3.       „Sprzedane przez ojca „- Betty Mahmoody, Zana Muhsen
4.       „Baśniarz” - Antonia Michaelis
5.       „Fatalne zauroczenie” - Kay Schubach
6.       „Nawiedzone miasteczko Shadow Hills” - Anastasia Hopcus
7.       „Grecki honor” - Nora Roberts
8.       “Karuzela uczuć” - Jodi Picoult
9.        „Papierowe miasta” -  John Green
10.   „Szukając Alaski” - John Green
11.   „Spalona żywcem” – Souad
12.   „Niepokój” –  Stiefvater Maggie
13.   „Misery” – Stephen King
14.   “Ja, Diablica” – Katarzyna Berenika Miszczuk
15.   „Dziedzictwo” - C.J. Daugherty
16.   „Zakład o miłość” - Agnieszka Lingas-Łoniewska
Znając życie w praniu wyjdzie, że będę trochę inne książki. Które polecacie?

16 komentarzy :

  1. Z książek, które masz w planach czytałam jedynie Nawiedzone miasteczko Shadow Hills. Dość miła książka, ale nic wybitnego, ani wspaniałego. Ot takie czytadło, o którym szybko się zapomina :) A przynajmniej ja tak tą książkę odebrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile Ty dziewczyno czytasz :OOO Skąd masz na to czas? :o
    Świetne wyniki! (Mało powiedziane.. )
    Polecam książki Johna Greena i "Dziedzictwo" :)
    A zakładka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, akurat w tym miesiącu miałam sporo czasu wolnego, ale i tak głównie to czytam w nocy

      Usuń
  3. Gwiazd naszych wina tez na mnie czeka, mam nadzieje, ze będę tak samo zachwycona! :) Papierowe miasta czytałam, bardzo fajne, a Szukając Alaski- właśnie jestem w trakcie. Basniarza wypożyczyłam wczoraj z biblioteki i jestem niezwykle go ciekawa.
    Poza tym gratuluje Ci wyników! Zazdroszczę, ze umiesz się tak zorganizować, ze zostaje Ci tyle czasu na czytanie. :) Wielkie brawa! :) Udanego lutego :)

    http://po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne wyniki i piękna zakładka

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się Twoje plany na luty :) Niestety nie czytałam żadnej z tych książek :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka bardzo ładna ;) Widzę, że styczeń owocny^^ Zamierzam w końcu przeczytać "Gwiazd naszych wina", ale nie wiem jak wyrobię się czasowo... Z tego co masz w planach poleciłabym "Baśniarza", bo tylko to czytałam - jest świetny :>

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku, świetny wynik!! :)
    A z książek, które masz w planach nie czytałam ani jednej, ale właśnie za to kocham książki, że jest ich aż tyle, że nie sposób się nimi znudzić i każdy znajdzie coś dla siebie :)
    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku, ja ostatnio mam mało na czytenie. Zazdroszczę Ci przeczytania książek Greena, Posepnej Litości, Niepokoju, Baśniarza. Mam je w planach, ale kiedy przeczytam nie wiem. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Imponujące wyniki! Daleko mi do Ciebie. Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyników :)
    Cieszę się, że zdecydowałaś się sięgnąć po „Spaloną żywcem”. Będzie Ci się podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, powodzenia w przeczytaniu aż tylu książek, choć styczeń też był zaczytany, jak widzę! Piękna jest ta zakładka, moja babcia potrafi zrobić bardzo podobną. :)

    Zapraszam do mnie! shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo książek masz w planach :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ambitne plany czytelnicze, trzymam za Ciebie kciuki :)
    A zakładka urocza. sama chciałabym taką zrobić, ale moje zdolności manualne pozwalają jedynie na zakładkę kupną ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję umiejętności. Piękna zakładka!

    OdpowiedzUsuń
  15. gogo, ale wyniki gratulacje ;) Niestety, żadnej książki z listy nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators