Liebster Blog



Jestem znów nominowana, chyba już po raz czwarty.
Tym razem dziękuję za to StrawCherry


1.      Lubisz czytać odkąd pamiętasz czy dawniej za tym nie przepadałeś/aś? Pamiętasz od jakiej pozycji zaczęła się Twoja przygoda z książkami?
Dawniej nie przepadałam za książkami, bo głównie kojarzyły mi się z lekturami szkolnymi, czyli czymś narzuconym co powinno się przeczytać. Jakoś nie szczególnie po nie sięgałam. Takie normalne książki[nie lektury i nie bajki] zaczęłam czytać częściej dzięki sadze „Zmierzch” i pierwszych częściach „Naznaczonej”. Później owszem bywały dłuższe przerwy od czytania, ale właśnie o tamtych się wszystko zaczęło.
2.      Co myślisz o ekranizacjach książek? Które Ci się bardzo podobały, a które nie?
Jestem jak najbardziej za, bo uwielbiam oglądać filmy, szczególnie z kimś. Podobało mi się wiele, np. HP, „Trzy metry nad niebem”, „Jesienna miłość” i mogłabym jeszcze trochę wymieniać. Nie podobały mi się np. „Piękne istoty”.
3.      Kiedy (o jakiej porze dnia itp.) i gdzie najlepiej Ci się czyta?
W nocy o północy, że tak powiem.:) Po za tym ogólnie wieczorami i tak do nocy, aż sen mnie złapie. Miejsce to przede wszystkim dom, mój pokój no i łóżko, ewentualnie fotel.
4.      Co sądzisz o kanonie lektur szkolnych? Co byś w nim zmienił/zmieniła?
Wiele wypowiedzieć się nie mogę, bo nie wiele z tego czytałam. Na pewno podobają mi się te opowiadające o drugiej wojnie światowej, zresztą ogólnie te polskie [ku pokrzepieniu serc] powinny być jak na mój gust, choć jak mówiłam większości nie czytałam. Jednak jest sporo takich, które zmieniłabym. Np. „Tango”
5.      Lubisz oglądać seriale? Jeśli tak, to jakie?
Lubię, ale nie mam tak, że muszę jakiegoś obejrzeć wszystkie odcinki. Moim ulubionym, który oglądam już nie wiem który raz jest „Zbuntowany anioł”.  Jednak to w sumie telenowela. Jeśli chodzi o seriale to np. „Doktor Hause”
6.      Blogowanie blogowaniem, ale... masz jakieś inne hobby?
Sport, czyli siatkówka, piłka nożna. Jeśli chodzi o samo oglądanie to skoki narciarskie. Po za tym czasem sobie coś tam szydełkuję.
7.      Jakie miejsce znane Ci z literatury chciałbyś/chciałabyś odwiedzić?
Hogwart. To mi się od razu w głowie pojawiło kiedy przeczytałam to pytanie.
8.      Zdarza Ci się zaniedbywać obowiązki szkolne przez książki?
Odpowiem na to pytanie w czasie przeszłym. Nigdy nie byłam osobą, która dużo czasu poświęcała obowiązkom szkolnym. Po za tym dzięki czytaniu książek zauważyłam u siebie poprawę przy pisaniu wypracowań na polski. Zachęcam więc do czytania.
9.      Często korzystasz z biblioteki czy raczej kupujesz książki?
Z biblioteką właśnie się przeprosiłam po prawie czterech latach i już wypożyczam książki. Zdarza mi się czasem kupić książkę, ale rzadko, najwięcej książek miałam od znajomych.
10.  Co myślisz o eboookach i audiobookasz?
Z audiobooków nigdy nie korzystałam, ale w sumie dobry pomysł. Można coś robić, a w miedzy czasie zapoznawać się z książką. Choć ja chyba nie mogłabym się skoncentrować. Jeśli chodzi o ebooki to jestem jak najbardziej za, sama często korzystam.
11.  Jaka jest największa zaleta, a jaka wada prowadzenia bloga?
Wada, zajmuje sporo czasu, a także masz świadomość, że każdy może przeczytać co piszesz, a co za tym idzie różne odbiory tego, np. krytyka.
Zalety. Możesz się podzielić tym o czym myślisz, robisz z ludźmi bardzo różnymi, a także poznać osoby podobne do siebie.

W związku z tym, że już raz nominowałam, drugi raz nie będę.



14 komentarzy :

  1. punkt 2 mam podobnie. Pięknych istot nie czytałam , mam w planie, ale film mi się niestety nie podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo chętnie odwiedziłabym Hogwart ;)
    A co do bibliotek to ja się nigdy nie musiałam z nimi przepraszać, bo w sumie odkąd pojawiłam się w pierwszej, tak już do teraz do nich uczęszczam i głównie książki wypożyczam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety miałam taką niemiłą sytuację przez jedną z bibliotekarek w szkole. Ale teraz mam kartę w miejskiej wiec jest git

      Usuń
  3. Ale już dawno odpowiadałam na podobne pytania, nie spodziewałam się, że gra jeszcze krąży. ;) Hogwart, weź i mnie. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko jak będę się wybierała to podjadę i po ciebie:)

      Usuń
  4. Hogwart to jest to ;) Również gram w siatkówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odpowiedzi ;)
    Gdy pisałam pytanie o miejscu z literatury, też od razu pomyślałam o Hogwarcie ;d
    Ja tam za ebookami nie przepadam, oczy szybciej się męczą. Chociaż na telefonie czyta mi się nieźle. Ale książka to jednak książka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem książka zawsze będzie książką, ale czy mi oczy szybciej się męczą. może na początku tak było, już się przyzwyczaiłam w sumie

      Usuń
  6. Gratuluję nominacji :)
    A ja wolę czytać po południu, nie lubię w nocy, za bardzo chce mi się wtedy spać i po prostu się nie da ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie popołudniu rzadko kiedy mam czas, a w nocy często ciężko mi usnąć

      Usuń
  7. Gratuluję nominacji! O czym jest "Zbuntowany anioł"? Zrobiłabyś tego serialu recenzję? Albo krótki opis? :)

    http://shelf-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zbuntowany anioł" o matko, to bardzo, bardzo stary serial/ telenowela. Z dzieciństwa normalnie . Może postaram się jakiś opis napisac:D

      Usuń
    2. Myślałam, że każdy zna "Zbuntowanego Anioła" :D pamiętam ten serial, jak dziś i aż bym sobie obejrzała jeszcze raz :D

      Usuń
    3. No to są powtórki na pulsie:)

      Usuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators