Liebster Blog Award - nominowania


W ostatnim krótkim czasie dostałam nominowana trzy razy, nie będę robiła oddzielnych notek, mam nadzieję, że nikogo tym nie uraziłam


 Serdecznie dziękuję za włączenie mnie do zabawy Liebster Blog Award –  a-psik  



1)      Czym jest dla Ciebie czytanie?
Ciężkie pytanie. Czytanie jest dla mnie oderwaniem się od szarej codzienności naszego świata. Podczas zatapiania się w lekturze zapominam o problemach. Zresztą w sumie to lepsze zajęcie niż na przykład oglądanie telewizji, bo przynajmniej są jakieś korzyści.
2)      Wieczór z książką czy wieczór z przyjaciółmi?
To i to :D Najpierw do przyjaciół, a później przed snem książka. W sumie w ostatnim czasie codziennie przed snem muszę choć trochę przeczytać. Lepiej mi się śpi wtedy.
3)      Książka, która wywarła wpływ na Twoje życie?
Nie było chyba takiej książki, pewnie kilka miało swój wpływ, ale raczej nie aż nadto istotny. Owszem nie mówimy o takich przez które w ogóle zaczęłam czytać.
4)      Najgorsza książka, jaką kiedykolwiek miałaś w dłoni?
Większość lektur szkolnych:D Choć w sumie ciężko mi powiedzieć, bo ich najczęściej nie czytałam.  Po za tym chyba „Zła dziewczyna” - Beata Ostrowicka. Przeczytałam całą żeby nie było, nie mam pojęcia za bardzo o czym była, zresztą wystarczy spojrzeć na okładkę żeby wiedzieć, że to nie moja bajka.
5)      Co czytasz najchętniej?
Wszystko o miłości. Ten wątek owszem występuję praktycznie w każdej książce w mniejszym bądź większym stopniu. Najwięcej właśnie czytam romanse, przy których mogę się zrelaksować. Może to być nawet błaha i oklepana fabuła, ważne żeby czytało się szybko i przyjemnie. Do tego jeszcze dorzuciłabym paranormal romance, w końcu tu też jest dużo miłości. Choć trzeba dodać, że jak jest w książce za słodko to już mi to nie zbyt pasuję. Po co mi przy czytaniu mdłości :D
6)      Gdzie czytasz?
Po pierwsze w domu, po za domem zdarza mi się bardzo, bardzo rzadko. Skoro już jesteśmy w moim domku, no to po drugie przede wszystkim w moim pokoju. Ogólnie najbardziej lubię w nim przebywać. Jak już wspomniałam wcześniej głównie czytam przed snem[ a dokładnie w nocy] to w łóżku.
7)      Który bohater literacki mógłby zostać Twoim mężem?
O matko co to za pytanie :D. W sumie akurat chłopaka nie mam więc można napisać, nikt nie będzie zazdrosny :P. Wymienię tutaj kilku, bo przecież można się rozwieść i wziąć się za innego. Adam z „Drugiej szansy” za poczucie humoru i pewność siebie. London z „Jesiennej miłości” za opiekuńczość i za szczerą miłość. Nie będę taka, pozostanę przy tych dwóch, jakby co kolejny też znalazłby się.
8)      Dwie książki (przeczytane w ubiegłym roku), które byś mi poleciła?
Ciężkie te pytania:D Nie będę polecać tych popularnych, o których wszyscy słyszeli, bo i po co kolejna osoba ma o nich mówić.
1)”Nie odchodź, Julio” - Ewa Barańska
Jest to młodzieżowa książka, którą naprawdę przyjemnie się czyta. Opisana z perspektywy dwóch bohaterów co bardzo lubię.
2)Już na zawsze” -  Karen Kingsbury
Tym razem literatura zagraniczna. Tak samo jak poprzednia jest o miłości. Przedstawia niezwykle wzruszającą historie

  Serdecznie dziękuję za włączenie mnie do zabawy Liebster Blog Award - Dianie Górskiej

1.      Od kiedy prowadzisz bloga?
Od 11.11.2013. Szmat czasu, że tak powiem.
2.      Jakie jest Twoje największe osiągniecie w blogosferze?
A jakieś w ogóle mam? Myślę, że moim osiągnięciem było dość spora popularność jednego z opowiadań.
3.      Najlepsza książka przeczytana w 2013 roku?
„Mechaniczna księżniczka” nic dodać nic ująć.
4.      Najgorsza książka, która (niestety) wpadła w Twoje ręce w 2013?
„Zła dziewczyna” - Beata Ostrowicka
5.      Masz jakieś postanowienia związane z czytaniem na nowy rok? Jeśli tak-jakie?
Sporo mam takich postanowień/ wyzwań. Przede wszystkim czytać więcej z poza gatunku romans i przeczytać ponad 120 książek.
6.      Czy ufasz znajomym poznanym przez Internet?
Hehe. Ciekawie pytanie. Powiem tak, jednej osobie ufam/ ufałam sama już nie wiem. Ale tylko tej jednej i długo musiała sobie na to zapracować.
7.      Co najbardziej cenisz w ludziach, a czego w nich nienawidzisz?
Cenie szczerość, poczucie humoru podobne do mojego, a nienawidzę fałszywości.
8.      Jaki jest Twój ulubiony gatunek literacki?
Romans, szybko, lekko i przyjemnie się czyta, a do tego ta prawdziwa miłość, w realnym świecie rzadko spotykana.
9.      Posiadasz ulubionego pisarza? Kto to taki?
Cassandra Clare. Jak do tej pory przeczytałam osiem książek autorki. Każda z nich wywarła na mnie ogromne wrażenia. Zdecydowanie pisarka potrafi wykreować swój fantastyczny świat w powieściach.
Nicholas Sparks. Jego lubię za historie miłosnę, bo w sumie przecież głównie to takie książki czytam. Szczególnie podobała mi się wzruszająca historia ukazana w „Jesiennej miłości”.Jego książek również przeczytałam jak do tej pory osiem, ale z pewnością na tym się nie skończy.
10.  Bez jakich 3 rzeczy nie potrafiłabyś żyć?
Telefon, który mam praktycznie zawsze przy sobie. Książka też przydałaby się. A ta trzecia to łóżka, w końcu nie wyspany człowiek, to człowiek zły.
11.  Dlaczego lubisz czytać?
Mogę się oderwać od tej szarej codzienności.



 Serdecznie dziękuję za włączenie mnie do zabawy Liebster Blog Award- Książki Jane


1.      Gdzie najchętniej spędziłabyś/spędziłbyś ferie zimowe?
Hmm.. W górach. Te malownicze tereny. Do tego jakiś przystojniak i dwa tygodnie byłyby wspaniałe.
2.      Jakie cechy charakteru według ciebie powinien mieć idealny bohater powieści?
Poczucie humoru, bo uwielbiam śmieszne teksty. Nie powinien ciągle użalać się nad sobą. Pewny siebie, choć bez przesady. Zresztą ogólnie musi mieć w sobie to coś.
3.      Jaka książka wywarła na tobie największe wrażenie w ubiegłym miesiącu?
Ubiegły miesiąc, czyli w grudniu. „Wybrani” - C.J. Daugherty. Lekka, przyjemna, ciekawa historia. To jest właśnie to. I zdecydowanie wciągająca, uprzedzam ciężko się oderwać.
4.      Czy częściej kupujesz czy wypożyczasz książki?
Książki przede wszystkim pożyczaj od znajomych, a oni mają albo kupione, albo wypożyczone. Sama ostatni raz książkę wypożyczyłam w gimnazjum czyli około 4 lata temu, mam taki mały uraz do bibliotek, a raczej do bibliotekarek. Jednak zamierzam sobie założyć niedługo kartę. Choć owszem trochę tych książek jest też kupionych.
5.      Jak wspominasz czytanie szkolnych lektur?
Nie ma za bardzo co wspominać, bo ich praktycznie nie czytałam. Przez trzy lata liceum przeczytałam dwie lektury praktycznie na sam koniec szkoły: „Medaliony” i „Opowiadania Borowskiego”. Dlaczego nie czytałam? Bo trzeba było akurat przeczytać te książki wtedy, a czegoś takiego narzuconego nie lubię. A po za tym niektóre jak wiadomo były pisane wierszem, co mi nie leży.
6.      Jakie książki planujesz przeczytać w najbliższym czasie?
Podam pięć.
„Zgoda na szczęście” - Anna Ficner-Ogonowska
„Nieczysta” - Megan Hart
„Jedno słowo” - Nora Roberts
„Stokrotki w śniegu” - Richard Paul Evans
„Anioł” - Dorotea de Spirito
A  po drodze pewnie jakieś krótkie, lekkie romansidła.
7.      Z jakim bohaterem książkowm najbardziej się utożsamiasz?
Oj nie mam pojęcia. Nikt mi teraz nie przychodzi do głowy.
8.      Kiedy zaczęła się twoja przygoda z książkami?
Pewnie wtedy jak się nauczyłam czytać. Jeśli jednak chodzi o to od kiedy czytam tak jakoś w sporych ilościach to będzie jakiś rok, może mniej.
9.      Ile (około) książek liczy sobie twoja biblioteczka?
Nie mam zielonego pojęcia. Serio. Zresztą w sumie wiem, że pewnie w porównaniu do waszych jest mała, ale mi starczy, bo i tak już mam półki pełne. Zresztą jeśli też liczymy książki kucharskie to mam dużo.
10.  Jaka jest "najgrubsza" przeczytana przez ciebie książka?
Nie wiem jaka, bo raczej tak dokładnie książek nie zapamiętuję. Jednak nie przepadam za grubymi książkami, wole jak np. są dwa tomy, zamiast jednego grubego. Na pewno jedna z tych grubszych to była „Gone. Zniknęli. Faza druga. Głód” 650 str
11.  Jaka jest twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
Oprócz baśni Braci Grimm, gdzie chyba każdy uwielbiał jakąś bajkę, to chyba „Dzieci z Bullerbyn” - Astrid Lindgren. Pamiętam, że w tamtym czasie ta książka wydawała mi się bardzo gruba.


  
 Moje pytania.
1) Co lubisz robić w wolnym czasie oprócz czytania książek?
2) Ulubiona seria ksiażkowa?
3) Jaką książkę chciałabyś żeby była zekranizowana?
4) Gdzie chciałabyś mieszkać? [kraj/ miejsce]
5)Co sprawia, że jesteś szczęśliwa?
6) Twój wymarzony prezent?
7) Jaką książkę chciałabyś przeczytać?
8)Od jak dawna czytasz?


5 komentarzy :

  1. Dziękuję serdecznie za nominację :)
    Moje odpowiedzi znajdziesz na moim blogu:
    http://fadetoblack-books.blogspot.com/2014/01/055-liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację! Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Just want to saay your article is as astonishing. The clearness in your post
    is just spectacular and i can assume you're an expert on this
    subject. Fine with your permission allow me to grab yyour RSS feed to keep updated with forthcoming
    post. Thanks a million and please carry on the rewarding work.


    Here is my bog :: bleach kills mold research paper

    OdpowiedzUsuń
  4. Ʀidiculous quest there. What occurrеd after? Takе care!


    my homepage ... 20 mule team borax black mold

    OdpowiedzUsuń
  5. Everyone loves it whrn individuals come together and
    share views. Great blog, continue the good work!


    Look intgo my blog post bathroom remodeling houston showroom

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators