Liebster Blog Award kolejna odsłona odpowiedzi

 Tym razem za nominację dziękuję Ewie B-k 

 
1.      Która okładka najbardziej zapadła Ci w pamięci i dlaczego?
Miałam problem z tym pytaniem, w końcu zdecydowałam się na „Druga szansa” - Katarzyna Berenika Miszczuk, czyli na książkę, którą czytałam dość niedawno. Na swój sposób jest ona oryginalna.
2.      Dlaczego zostałaś blogerką?
Blogerką zostałam bardzo dawno temu, bo już w sumie kilka lat będzie. Zostałam, ponieważ uwielbiałam czytać blogi z opowiadaniami i chciałam spróbować własnych sił w tym. Tak mi się spodobało, że piszę do dziś, a teraz doszedł jeszcze blog z recenzjami książek.
3.      Coś bardzo, bardzo ekstremalnego co zrobiłaś...
Haha… Takich rzeczy to może lepiej nie upubliczniać. Mogę tylko powiedzieć, że mam talenta do robienia głupot, ale w sumie jestem bardzo spokojną dziewczynką.
4.      Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
Bardzo, bardzo różnej. W sumie to zależy od mojego humoru. Od hip hopu po rock, pop, czasem jak mi coś na głowę padnie włączam sobie disco polo i śpiewam na całego. Ale głównie rock, hip hop.
5.      Cierpisz na brak czasu?
Teraz o dziwo nie, ale to jest pewnie tylko chwilowe.Choć w sumie jakby było więcej czasu to pewnie też bym nie narzekała.
6.      Co najbardziej lubisz w książkach/czytaniu książek?
W książkach lubię to, że mogę się oderwać od życia codziennego, a najlepsze są do tego jakieś takie, które się przyjemnie i szybko czyta.
7.      Czy Twoje plany często się zmieniają?
I to bardzo. Staram się nie planować na zaś, bo mi z planów nigdy nic nie wychodzi. W sumie czasem przecież dobrze żyć chwilą.
8.      Ideał pary, która została przedstawiona w książce ^^
Tyle tych par było, że ciężko wybrać. Ciężko mi się zdecydować. Niech będzie Jo i Josh z „Niani w Londynie”. Najpierw sobie docinają, a później jest miłość:D Druga para. London i Jamie z "Jesiennej miłości". Są w stanie zrobić dla siebie wszystko i pragną cały czas, który jest im dany spędzić razem.
9.      Co zawsze chciałaś zrobić?
Wiele rzeczy:D Np. skoczyć na bungee. Tak w sumie ostatnio zrobiłam sobie listę rzeczy, które chcę zrobić.
10.  Zamieniłabyś swoje życie na nowe? Tak/nie dlaczego?
Chyba nie. Nie wszystko jest takie jakie mogłoby być, ale przecież inni mają gorzej, więc biorę co mam.
11.  Jeden przyjaciel czy kilku?  
Jeżeli prawdziwy to jeden wystarczy. 

W związku z tym, że to już jest kolejna moja nominacja nie nominuję ponownie. 

5 komentarzy :

  1. Ja też czasem śpiewam głośno disco polo, bo moi rodzice tego słuchają, a ja nie umiem czegoś śpiewać, jak już to znam xd Okładka, którą wybrałaś jest rzeczywiście oryginalna i przyciągająca wzrok. Podoba mi się, jak najbardziej zachęca do sięgnięcia po książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie, szczerze i z humorem! Bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators