30-day book challenge dzień 22 i 23






Day 22: A book that makes you cry..., czyli książka przy której płakałam.
Trochę tych książek było, jakoś w ostatnim czasie jestem bardziej uczuciowa niż kiedyś.
„Jesienna miłość”, „Mechaniczna Księżniczka”, „Nie odchodź, Julio”,Już na zawsze”,
„Pozwól mi odejść”, „Zanim umrę”, „Gwiazd naszych wina”
I pewnie jeszcze kilka znalazłoby się. Lubię kiedy książka potrafi wzbudzić tak silne emocję, że aż człowiek nie może powstrzymać się od łez. Głównie płaczę w momentach kiedy bohater książki, którego bardzo polubiłam jest chory bądź umiera. Z radości raczej przy czytaniu płakać się mi zdarza.

Day 23: A book you wanted to read for a long time but still haven't... czyli książka, którą chcę przeczytać od dawna, a nadal jej nie mam.
„Baśniarz” - Antonia Michaelis
Odkąd usłyszałam o tej książce to mam ogromną chęć ją przeczytać. Wiele pozytywnych recenzji o niej czytałam. Mam nadzieję, że w końcu wpadnie w moje ręce.

1 komentarz :

  1. Nie czytałam Jesiennej miłości, ale zdecydowanie muszę to zrobić. Love Sparks! :)))

    http://po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators