30-day book challenge 20, 21



Day 20: Favorite romance book..., czyli ulubiony romans.
Ciężkie pytanie jak dla mnie, gdyż to właśnie romansów czytam najwięcej. Po dłuższym czy tam krótszym zastanowieniu wybieram „I wciąż ją kocham” - Nicholasa Sparksa, bo jej jeszcze nie było w tym zestawieniu. Zresztą uwielbiam czytać książki tego autora, ale mniejsza o większość, trzeba skupić się na tej jednej.
Dlaczego uwielbiam tą książkę?
Po pierwsze i najważniejsze, jest o miłośni tej prawdziwej, która nie należy do tych, gdzie są same szczęśliwe momenty. Po drugie wywołuję emocję, które dobry romans powinien wywoływać. Wzruszenie, radość.
Przecież miłość to ciągłe wybory, poświęcenia dla długiej osoby. Kiedy istnieje miłość pomiędzy dwójką osób, to wtedy radość sprawia nam każda sekunda przebywania razem. Oj chciałabym kiedyś taką przeżyć.

Day 21: The first novel you remember reading...,
Co ja przeczytałam jako pierwsze? Pewnie bajki braci Grimm „Kopciuszek”, „Królewna Śnieżka”. Szczerze powiem, że nie pamiętam. Jednak jeszcze raz zaznaczam, że dawniej od książek to ja raczej się z daleka trzymałam, czego żałuję.

4 komentarze :

  1. Czytałam "I wciąż ją kocham" i niestety trochę się nudziłam, mimo że lubię romanse, chyba styl autora mi nie podchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam zamiar obejrzeć film, ale gdy okazało się, że jest na podstawie książki, to odpuściłam. Poczekam i najpierw sięgnę po książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ja najpierw obejrzałam, a dopiero później książkę przeczytałam

      Usuń
  3. Ja tez uwielbiam ta książkę. Gdybym miała odpowiedzieć na to pytanie, to chyba również wybrałabym "I wciąż ja kocham" . Na pewno coś Sparksa. :))

    http://po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators