30-day book challenge 18, 19



 Czas na kolejne dwa dni zabawy. 




Day 18: A book that disappointed you..., czyli książka, która mnie rozczarowała.

„W cieniu klątwy” - Alyson Noël

Niby dwie pierwsze części serii „Nieśmiertelni” nie zrobiły na mnie wielkiego wrażenia to jednak po przeczytaniu tej czułam rozczarowanie. Nie było w niej nic porywającego, tak powiem trochę się przy niej wynudziłam. Najbardziej chyba zawiedli mnie główni bohaterowie, bo czegoś w nich zabrakło, sama do końca chyba nie wiem czego. 

Day 19: Favorite book turned into a movie..., czyli najbardziej udaną zekranizowaną książką.

 Co do tej kategorii nie mam wątpliwości otóż wybieram całą serie Harrego Pottera. Świętna gra aktorska i dopasowanie ich do bohaterów opisanych w książce. Do tego efekty specjalne. Zdecydowanie jest co oglądać. Zresztą kto nie oglądał choć jednej części?

1 komentarz :

  1. Kurczę, muszę wreszcie zabrać się za "HP i kamień filozoficzny" :)

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators