[26]„Nieczysta” - Megan Hart



Autor: Megan Hart
Tytuł: „Nieczysta”
Liczba stron: 496
Data wydania: 2013
Wydawnictwo: Czarna owca
Słodycz znajdziesz w ekskluzywnej cukierni. Rozkosz przyniesie ci tylko to, co nieznane...
Elle ma w sobie wiele emocji, ale przez ostatnie lata budowała wokół siebie szczelną tamę. Myślała, że wszystko w życiu musi mieć ustalone miejsce, że musi być przewidywalne. Dlatego dotąd wybierała bezpruderyjny seks z przypadkowymi kochankami jako sposób na życie. Swoim partnerom pozwala na wszystko, lecz nigdy nie całuje się w usta. Pragnie i pożąda, ale całą sobą broni się przed bliskością. Słodycz życia odnajduje tylko w wyrafinowanych czekoladkach z ekskluzywnej cukierni. Nie spodziewa się, że spotka tam mężczyznę, z którym wyruszy w seksualną, porywającą podróż pełną erotycznych niespodzianek...
[z lubimyczytac.pl]
„Blizny są dowodem na to, że potrafimy przetrwać.”

Jest to druga książka tej autorki, którą dane było mi przeczytać.
Elle, czy też Ella ma za sobą dość ponure wspomnienia związane z przeszłością. Mieszka sama, ma dobrą pracę i od lat nie odwiedza rodzinnego domu. Z mężczyznami preferuję raczej przelotne znajomości seksualne, z żadnym nie chcę budować normalnego, dłuższego związku. Kiedy na swojej drodze spotyka Dana jest początkowe założenia zmieniają się. Spotyka się z nim nie tylko raz. Kobieta nie może wyrzucić go ze swoich myśli. Czy mur który zbudowała przeciwko płci przeciwnej w końcu runie?

Ta książka to przede wszystkim dobry erotyk. Sceny opisane są ze smakiem, nie ma tu jakieś nadmiernych wulgaryzmów, których często możemy spotkać w tego typu książkach. Lecz nie tylko takie sceny można zaleźć w tej pozycji. „Nieczysta” opowiada o walce z demonami przeszłości. Wraz zagłębianiem się w książkę poznajemy kolejne fakty z życia Elle, ale także z jej rodziny. Megan Hart zdecydowanie potrafi obudzić emocję w czytelniku. Stworzyła erotyk z niebanalnym wątkiem psychologicznym w tle. Czytało mi się lekko i dość szybko. Oczywiście z tym gatunkiem najlepiej zapoznawać się wieczorem, wtedy jakoś czyta się lepiej.

Okładka zdecydowanie pasuję do tej tematyki i zachęca do przeczytania. Zamierzam się zapoznać z innymi książkami „Czerwonej serii” jak i samej autorki, bo coś wydaję mi się, że się nie zawiodę.A wy z jakąś już mieliście do czynienia? Coś polecacie?

Książkę polecam zdecydowanie kobietą, którą lubią tego typu książki. Oczywiście od lat osiemnastu.
Moja ocena 8/10

„(...) słowa mogą ranić mocniej niż nóż.”

Książka przeczytana w ramach wyzwania BookLovers
Czytam opasłe tomiska

6 komentarzy :

  1. książkę czytałam i mam miłe wspomnienia o niej - podobała mi się historia poboczne (nie chodzi mi o sceny erotyczne)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie dla mnie. Pozdrawiam. :)

    http://po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Erotyki nie są moimi ulubionymi książkami, więc, mimo wszystko, nie sięgnę po tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli ta książka jest erotykiem, to raczej nie dla mnie niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wczesniej o tej książce, a szkoda... może kiedyś sięgnę po nią.

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators