Stosik II



Znów mały stosik, a każda książka z innego jest źródła.



“Gladiatorka” – Russel Whitfield [534stron]
Kupiona przeze mnie. Rzadko kupuję książki, ale ta była na wyprzedaży więc znalazła się u mnie na półce.


“Na wyłączność” – Kelly Hunter [240stron]
Tą natomiast znalazłam u siostry, która od czasu do czasu również coś lekkiego przeczyta[czyt. romansik]. 


“Wybrani” - C.J. Daugherty [ 440stron]
Czekałam na tą książkę długo, ale w końcu udało mi się pożyczyć od koleżanki wiec jest i się cieszę.


Myślę, że te trzy pozycję starczą mi do końca roku, bo teraz będzie mało czasu na czytanie. Choć nigdy nic u mnie nie wiadomo. Może jakiś prezent pod choinkę w postaci książki.

4 komentarze :

  1. Ciekawi mnie najbardziej pierwsza pozycja, bo nie słyszałam o niej w ogóle. Wybranych mogę polecić, dobra książka, czyta sie lekko. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem, że też o tej książce nic nie słyszałam dopóki jej nie zobaczyłam i nie kupiłam:)Jednak najpierw wezmę się za Wybranych

      Usuń
  2. O "Wybranych" słyszałam dobre opinie (;

    Pozdrawiam, Anath

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nic nie czytałam z Twojego stosika. Czekam na recenzje. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators