Podsumowanie grudnia



W tym miesiącu przeczytałam książek 13 z czego recenzje napisałam do 9
Najbardziej podobała mi się „Wybrani” -  C.J. Daugherty
Najbardziej zawiodła mnie „W cieniu klątwy” - Alyson Noël

W sumie przeczytałam 4569 stron.
Z tego średnia na dzień wychodzi  147stron.

6.       „Losing It” - Cora Carmack 7/10
9.       „Na wyłączność” - Kelly Hunter  5/10
11.   „Czas na zmianę”-  Warren Nancy 5/10
13.   „Bogata panna i hultaj” - Pacheco Christine 4/10

W ramach wyzwań:

Czytam fantastykę :
1.       „Sekret Julii” - Tahereh Mafi
2.       „W cieniu klątwy” - Alyson Noël 

Czytamy Norę Roberts
Brak

Polacy nie gęsi, czyli czytamy polską literaturę!
1.       „Powiedz, że mnie kochasz”- Anna Siwek
2.       „Krok do szczęścia” - Anna Ficner-Ogonowska

W następnym miesiącu w planach mam:
1.       „Carrie” - Stephen King
2.       „Jedno słowo” - Nora Roberts
3.       „The Opportunist” - Tarryn Fisher
4.       „Drżenie” - Maggie Stiefvater
5.       „Zgoda na szczęście” - Anna Ficner-Ogonowska
6.       „7 razy dziś” - Lauren Oliver
7.       „Druga szansa” - Katarzyna Berenika Miszczuk
8.       „Dziedzictwo” - C.J. Daugherty


Jednak to są tylko plany, a co z nich wyniknie to się okaże.
 Jutro podsumowanie roku.

12 komentarzy :

  1. Świetne wyniki :)
    Polecam Dziedzictwo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się już doczekać kiedy przeczytam tą ksiażkę

      Usuń
  2. Wow, gratulacje! Oby więcej takich owocnych podsumowań. Pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne wyniki;) Drżenia nie polecam - strasznie się przy nim wynudziłam i momentami doprowadzało mnie do mdłości (oczywiście nie z obrzydzenia). Mimo to życzę powodzenia w realizacji planów na przyszły miesiąc ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam, że ta książka ma często skrajne opinnie

      Usuń
  4. Również planuję "Drżenie", ale nie wiem, kiedy się za to zabiorę :)
    Powodzenia w przyszłym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jestem pod wrażeniem! Prawie 150 stron dziennie to naprawdę coś :) A i plany masz imponujące - ja chciałabym przeczytać "Drugą szansę"
    Pozdrawiam :)
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przez tą przerwę świąteczną taki wynik

      Usuń
  6. Świetny wynik, którego można tylko pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że masz podobną liczbę przeczytanych książek jak ja :) moje podsumowanie jutro - zapraszam a dziś życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators