Podsumowanie roku 2013



116 przeczytanych książek. Co średnio daję nam jedną książkę na trzy dni.
Z czego sześć książek uzyskało ode mnie ocenę 10 na 10.
Napisałam 20 opinii.
Blog ja-się-dystansuję, prowadzę od 11 listopada 2013.
Ukazało się 27 postów, w tym 19 recenzji.
Liczba komentarzy: 102
Liczba odwiedzin:770
Najczęściej odwiedzany post: [16] „Wybrani” - C.J. Daugherty : 31razy
Liczba obserwujących: 16 plus 5 przez Google+
[z dnia 31.12.2013. godz 12.54]


W następnym roku zamierzam przeczytać ponad 120 książek.
Czytać bardziej różnorodne książki, czyli zmniejszyć ilość romansów.
W tym roku zresztą dopiero zaczęłam regularnie czytać, bo wcześniej robiłam to sporadycznie. Szczerze powiem, że zauważyłam różnice w bogactwie mojego języka, choć wiele jeszcze do poprawy.

Kończę życząc wam Szczęśliwego Nowego Roku i żeby spełniły się wszystkie wasze marzenia.

3 komentarze :

  1. 116 książek? 0.0 Naprawdę, przy Tobie czuję się, jakbym w ogóle nie czytała ;) Życzę Ci, żebyś zrealizowała swój cel na 2014, uda się, na pewno :)
    Pozdrawiam
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
  2. 116 książek to ogromny wynik ! Naprawdę zazdroszczę :O
    Szczęśliwego Nowego Roku ! :) I powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, brawo! :) I obyś osiągnęła swój cel. :)

    http://po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators