„Naga” - Megan Hart


Ona potrzebuje pieniędzy na czynsz, on potrzebuje mieszkania. Jasny układ, przecież nie są sobą zainteresowani. To nic, że Alex Kennedy jest wysoki, ciemnowłosy i nieodparcie pociągający. Oliwia przecież – po poprzednich zawodach miłosnych – nie poszukuje kolejnego mężczyzny.
Pewnego dnia przekraczają granicę i nie ma już powrotu. Nie ma też wyrzutów sumienia… Oliwia jednak ciągle opiera się przed oddaniem Alexowi serca. Boi się związku z mężczyzną tak nietypowym


„Szukanie swojego miejsca w świecie jest zupełnie naturalne, tak samo jak szukanie kogoś, kto zaakceptuje nas takimi, jakimi jesteśmy. Czasami nakładamy na siebie mnóstwo warstw. Kiedy w końcu zostaniemy z nich odarci, ukazujemy się tacy, jacy jesteśmy naprawdę. Nadzy.”

Olivia tuż przed tym jak miała wyjść za mąż dowiedziała się, że jej wybranek preferuję inną płeć. Jednak nie zerwała z nim kontaktu, wręcz przeciwnie, zostali przyjaciółmi. Polubiła nawet jego nowego partnera. To właśnie na jednym z jego przyjęć poznaje Alexa. Od samego początku wzbudził jej zainteresowanie, co nie spodobało się Patrickowi. Dziewczyna jednak nie zważa na to. Olivia i Alex zostają współlokatorami. W końcu przekraczają granicę, która całkowicie odmieni ich życie.
Olivia jest ciemnoskórą, młodą fotografką, która chce otworzyć własny biznes. Wychowana przez matkę żydówkę i ojca katolika sama nie wie do końca kim jest. Alex jest przystojnym, bogatym mężczyzną, który nie ma świetlanej przeszłości.

Megan Hart jest znana z powieści erotycznych. Jak do tej pory nie miałam jeszcze okazji przeczytać żadnej z nich, „Naga” jest tą pierwszą, po którą sięgnęłam. Nie żałuję. W książce jest nie tylko miejsce dla namiętnych i erotycznych scen, ale również na pewne przesłania. Jak na taki gatunek literacki fabuła jest naprawdę dobrze rozbudowana. Styl Megan Hart nie jest przepełniony wulgaryzmem, który w sumie często przeważa w tego typu powieściach. Potrafi napisać sceny erotyczne ze smakiem, nie tracąc na tym pikanterii. Historia ta jest przede wszystkim o poszukiwaniu prawdziwej miłości i akceptacji.

Przez książkę przebrnęłam szybko, gdyż styl jest lekki i przyjemny do czytania. Akcja nie ciągnie się. Co rusz wychodzą na wierzch ważne informacje o poszczególnych bohaterach.

„Naga” Megan Hart jest jedną z najlepszych powieści erotycznych jaką do tej pory przeczytałam. Przeznaczona zdecydowanie dla kobiet, które chcą miło spędzić wieczór przy lekturze.


„Lubię myśleć o życiu jak o nieskończonej układance z tak niezwykłą liczbą elementów, że bez względu na to, ile z nich uda nam się do siebie dopasować, obraz i tak pozostaje niedokończony.”

Moja ocena8/10
Liczba stron 472

5 komentarzy :

  1. Widzialam juz kilka pozytywnych opinii na temat tej ksiazki. Moze w koncu sama sie na nia skusze.

    OdpowiedzUsuń
  2. coś dla mnie, ale najpierw muszę skończyć z moją listą "do przeczytania", co nie stanie się na pewno szybko:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem przekonana co do tej książki, ale już dużo dobrego o niej słyszałam , więc może ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpuszczam. Książka jak na razie nie dla mnie. Jednak może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators