30-day book challenge 15,16,17



Day 15: Favorite male character..., czyli ulubiony męski charakter.
Nie mam jednego ulubionego, więc wymiennie kilku.
Step z „Trzy metry nad niebem”
Wes z „Ruin” Rachel Van Dyken
Werner z „Sekret Julii” Tahereh Mafi
Nathan Malone z „Pozwól mi odejść” Lurlene McDaniel
Alex z „Idealnej chemii” Simone Elkeles
Carter z „Wybrani” -  C.J. Daugherty

Day 16: Favorite female character..., czyli ulubiony żeński charakter.
Lisa z „Pozwól mi odejść” -  Lurlene McDaniel
Julia z „Nie odchodź, Julio” - Ewa Barańska

Day 17: Favorite quote from your favorite book..., czyli ulubiony cytat z ulubionej książki.
„Nie wszystko jest tym, na co wygląda, a ludzie nie zawsze są tymi, za których się podają.”[„Wybrani” -  C.J. Daugherty]
„Nie poddawaj się. Czasami myślimy, że Bóg napisał koniec, a tak naprawdę to dopiero początek.” [„Ruin” - Rachel Van Dyken]
„Nasza miłość jak wiatr - nie możesz jej ujrzeć, lecz możesz ją poczuć.” [„Jesienna miłość” -  Nicholas Sparks]

2 komentarze :

  1. Warner *.*

    Ja miałabym ogromny problem z ulubionym cytatem z ulubionej książki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałabym problem, bo mam ich bardzo dużo, ale w końcu zdecydowałam się na te trzy

      Usuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators