[06] "Z mroku przeszłości" - Nora Roberts



"Z mroku przeszłości" – Nora Roberts
Seth Quinn, młody i utalentowany malarz światowej sławy, wraca po latach do domu w stanie Maryland, chcąc osiąść tam na stałe. I wówczas budzi się w nim namiętność do pięknej nieznajomej. Zderza się to z mrocznym sekretem przeszłości. Dopiero wtedy, gdy Seth zdoła się z nim uporać, jego życie osiągnie harmonię, o której zawsze marzył…
[z okładki]

„Z mroku przeszłości” jest skróconą wersją książki „Błękitna zatoka”
Głównym bohaterem jest światowej sławy malarz, Seth Quinn, który po wizycie w Europie wraca na stałe do rodzinnej miejscowości. Właśnie tam pewnego dnia poznaję poznaje piękną kwiaciarkę Dru. Od pierwszego ich spotkania niczego nie pragnie niczego jak ją namalować. Jednak są sprawy z przeszłości, które go ciągle prześladują. Czy podzieli się z kimś swoimi problemami, czy je pokona?

Jest to jedno z czterej utworów, które znajdują się w „Książkach Wybranych” Reader’s Digest. Jak przystało na lekturę skróconą jest naprawdę krótka, nie ma nawet dwustu stron. Czytało mi się szybko i przyjemnie. Bardzo dobra do czytania w długie wieczory przy herbacie. Akcja książki nie ciągnęła się, wszystko toczyło się w dobrym tempie. Chociaż chyba została aż za bardzo skrócona, takie jest moje odczucie po jej przeczytaniu. W sumie pochłonęłam ją w jeden wieczór.  W książce jest sporo dialogów, a mało opisów, które również są dość krótkie. Jednak te najistotniejsze zostały zachowane.
Bardzo polubiłam głównego bohatera Setha. Jest to młody, pewny siebie mężczyzna, dla którego najważniejsze jest dobro rodziny. Stara się ich za wszelką cenę obronić.
Nie miałam okazji przeczytać pewnej wersji tej historii, czyli „Błękitną zatokę”  więc nie mam pojęcia co zostało dokładnie skrócone, czy też pominięte. Może kiedyś po nią sięgnę, żeby się przekonać.

Książka przeznaczona głównie dla kobiet, które lubią tego rodzaju pozycję, czyli romanse. Ja akurat do nich należę.
Moja ocena 7/10
Książka przeczytana w ramach wyzwania Czytamy Norę Roberts


http://mkczytuje.blogspot.com/p/blog-page_5.html 

2 komentarze :

  1. Witam! Recenzja dodana do Wyzwania: Czytamy Norę Roberts!
    polecam poprzednie 3 części z perypetiami i miłościami rodziny Quinnów;) Ja osobiście uważam ją za przyjemną lekturę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko będę miała okazję to z pewnością przeczytam

      Usuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators