[03]Hopeless - Colleen Hoover


Hopeless - Colleen Hoover
Czasami odkrycie prawdy może pozostawić cię bardziej beznadziejnym niż wierzenie kłamstwom...
To właśnie uświadamia sobie siedemnastoletnia Sky po spotkaniu Deana Holdera. Faceta z reputacją, która dorównuje jej i osobliwą umiejętnością wywoływania w niej uczuć, których nigdy wcześniej nie miała. On ją przeraża i całą zniewala w ciągu jednego spotkania, a coś w sposobie w jakim wywołuje w niej uczucia wydobywa pogrzebane wspomnienia z przeszłości, o których marzyłaby, żeby po prostu zostały pogrzebane.
Sky walczy, żeby trzymać go na odległość, wiedząc, że jest on tylko kłopotem, ale Holder upiera się żeby wszystkiego się o niej dowiedzieć. W końcu poddając się jego niezachwianemu pościgowi, Sky wkrótce dowiaduje się, że Holder w ogóle nie jest tym, za kogo się podawał. Kiedy sekrety, które trzymał są nareszcie ujawnione, każdy aspekt życia Sky zmieni się na zawsze.


Przeczytana przeze mnie przez jeden wieczór, gdyż zupełnie nie mogłam się od niej oderwać. Poruszająca, zaskakująca to dwa określenia, które od razu przychodzą mi do głowy.
Główną bohaterką książki jest Sky, która do siedemnastego roku życia nie chodziła do szkoły, gdyż była uczona w domu przez swoją adoptowaną matkę. Była wychowywana z dala od Internetu, telewizji i telefonu. Kiedy w końcu udaję jej się przekonać matkę do pójścia do normalnej szkoły jej najlepsza przyjaciółka wyjeżdża do Włoch pozostawiając ją samym w nowym dla niej miejscu. Zaczynając nowy etap w swoim życiu poznaję Deana Holdera.   Wtedy wszystko w jej życiu przewraca się do góry nogami, nic nie jest takie samo. Od pierwszego spotkania ciągnie ich do siebie, jednak ona chcę trzymać się od z dala od niego. Po szkole chodzą różne plotki na temat zarówno jego jak i jej. Książka ta pokazuję, że nie warto wierzyć jest w plotki, gdyż często mogą okazać się kłamstwem. Kiedy Sky i Holder wyjaśniają sobie pogłoski na swój temat w końcu mogą spróbować być razem  
Kiedy wszystko wydaję się być idealnego, Sky zaczyna mieć przebłyski wspomnień z czasów jeszcze sprzed adopcji. Wtedy już nic nie wydaję się takie jak było. Przynosi  to wiele bólu, cierpienia, ale także i prawdy, którą Sky musi poznać.
Byłam coraz bardziej poruszona czytając coraz to kolejne fragmenty książki. Kiedy sięgałam po tą pozycję myślałam, że to będzie kolejny romans przy którym będę mogła się zrelaksować w jesienny wieczór. Okazało się to pomyłką. Do samego końca nie byłam pewna jak ta historia się zakończy. Książka owszem ma trochę z romansu, ale także i z dramatu. Poruszane są w niej trudne aspekty w życiu. Dialogi pomiędzy bohaterami są nie wymuszone, czasem z nutą dowcipu. Szczególnie podobała mi się relacja pomiędzy Sky, a jej najlepszą przyjaciółką Six i ich dogryzanie sobie wzajemnie.
Jeżeli kiedyś zetkniecie się z tą książką to zachęcam do przeczytania, bo z pewnością się nie zawiedziecie. Częste zwroty akcji, pojawiające się co chwile kolejne ważne fakty, a także zakończenie, którego nie jesteśmy wstanie do końca przewidzieć.
Szkoda, że książka ta nie jest jeszcze dostępna w wersji polskiej, ale może w końcu będzie.  
Ocena 9/10
Cykl Hopeless

8 komentarzy :

  1. Książka raczej nie dla mnie. Ciekawy blog, fajnie piszesz :)
    (http://zapach-stron.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie, mam nadzieję, że nie jest zbyt ckliwa. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że postanowiłaś dołączyć do mojego wyzwania "Czytam Fantastykę". Dopisałam Cię do uczestników :) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli tylko się natknę przeczytam, myślę, że warto. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello, i think that i saw you visited my website thus i came to “return the favor”.I am
    attempting to find things to enhance my site!I suppose its ok
    to use a few of your ideas!!

    my homepage ... Rebecca Stark

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka przypadła mi do gustu, ale jednak zabrakło jej tego czegoś, co zachwyciłoby mnie, zapierając dech w piersiach. Na pewno przeczytam kontynuację, bo intryguje mnie, co jeszcze Hoover wymyśliła.

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators